Powered By Blogger

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Και όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι .........

22 Μάρτη '16

5 Ιουλίου'15,μετά από ένα πολύ παράξενο όνειρο και ένα χρόνο προσπαθειών (με τους τελευταίους μήνες να έχω κουραστεί ψυχολογικά-κουράγιο και δύναμη σε όσες γλυκές γυναίκες προσπαθούν ακόμα-),παίρνω στα χέρια μου το τελευταίο τεστ και Voila!Έτσι κάπως ξεκίνησε αυτή η περίοδος της ζωής μου.. Αλλά υπάρχει και μια άλλη ,εκείνη της ''προ μαμά'' εποχής 
χμ ναι η ζωή στο εξωτερικό....

Την θυμάμαι εκείνη την ημέρα καθώς είχαμε μαζευτεί αρκετοί Έλληνες νεομεταναστες  να παρακολουθήσουμε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος ..
Ελπίζοντας όλοι στην δυνατότητα επιστροφής...





Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016 

10 Ιουλιου '15



    Ύστερα από την ανακάλυψη και τις επαληθευμένες γραμμούλες των τεστ εγκυμοσύνης,σειρά είχε η συνάντηση με το τμήμα που αφορά την υγεία της εγκύου και των βρεφών/παιδιών του Κέντρου Υγείας της περιοχής η καλύτερα σε εκείνο στο οποίο ανήκω. Το λεγόμενο παράρτημα ''συμβουλευτικης'' όπως θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε, απευθύνεται στις εγκύους αλλά και στα παιδάκια μέχρι κάποια συγκεκριμένη ηλικία(δεν το έχω ανακαλύψει ακόμα μέχρι ποιά ..αλλά που θα μου πάει...) . Από εκεί ξεκινάει όλη η παρακολούθηση της εγκυου και του εμβρυου.Τι εννοω...; Η πρώτη μας επικοινωνία ήταν τηλεφωνική από όπου δόθηκε εντολή να γίνει υπέρηχος για να μάθουμε ακριβώς την εβδομάδα κυήσεως. Ο συγκεκριμένος υπέρηχος έγινε με μια χρέωση των 32 ευρώ εαν θυμάμαι καλά. Οι επόμενοι δυο είναι δωρεάν. Οι ποιοι; Δυο;Τι δυο;Μόνο δυο έχει; Και τα βάφω μαύρα αρχικά...Γιατί αγαπητές μου ο υπέρηχος ,ναι ο απλός γλυκύτατος υπέρηχος σε μια ιδιωτική κλινική κοστίζει 200 ευρώ...Και εδώ είναι που ξεκινάει η μουρμούρα μου..Αν συμβεί κάτι.. ;Μα αν θέλω να δω λίγο το μωρό;..Μα γιατί στην Ελλάδα κάνουν το λιγότερο 1 φορά τον μήνα; 
Σωτήρια θεωρήθηκε η παρέμβαση του μπαμπά του μικροσκοπικότατου εμβρύου...''Όλα θα πάνε καλά και όλα θα τα βρούμε...'' Για κάποιον λόγο έμενα αυτό με ηρεμούσε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου